Başta linç tayfa hiç olaya el atmasın ben sadece ysadıgım seyı anlatıcam denemek ısteyen dener. İstanbulda oturuyoruz ve ben boza içmeyş çok seven biriyim. Her hafta bir kere eşime derim hadi gidelim diye ve vefaya gittik. Oglum ılk defa uyanıktı ve ben boza ıcerken gozumun ıcıne bakıyodu takıp edıyodu yalanıyodu dayanamadm parmagımn ucuyla dudagna deydırdm. Cok ıstahlı yalanınca ıkı damla agzına damlattm. Ve o gece 5 saat kesıntısız uyudu. Bu gece yıne gıttık ve yıne parmagımı bandırıp yalattım ogluma eve gelene kadar ne gaz ne bısı kaldı eve geldık altını aldım gıydırdm emzırdım uyudu 🙈🙈