Aylns Merhaba hanımlar doğumum marta bir paket 1 beden (40 adet) 2 pakette 2 beden (84) bez aldım sizce bir numara bir paket yeterli mi?
Kayracim Aylns yeterli zaten çok kullanılmıyor yani birazda bebeğe bağlı tabi ben hiç 1numara almadım mesela😀
Minigimm16 Aylns hangi marka aldınız genelde ebatlari farklı oluyor markadan markaya benim kızım 3 kg doğdu ve bayağı kullandım zten günde 8 bez kesin degisiliyor
Kayracim Aylns yani benim oğlum 3810doğdu ben direk 2numara aldım paket bitince 3 numara aldım aslında her numaradan 1paket kullandım sayılır bebeğin gelişimine de bağlı stok yapmayın sadece
Littlebird Aylns ben baya baya her bedeni uzun süre kullandım ki gelişimi kilosu hep normal değerdeydi. Gerçi marka da önemli prima kullandım 1 numara büyük bile geliyordu 2 numaraya geçince sleepy alıp deneyeyim dedim küçük geldi
KaganinAnnesi26 Aylns bence iade etme belki zayıf olur umarım olmaz da zaten 1 haftada bitiyor çok değişir ilk zaman elinde kalmaz yani
Cicismoms Aylns 2numara alman daha iyi olur Bence zaten 1numarada senin için yeterli adet olacak tek paket yeterli
Kayracim Aylns bence iadeyle uğraşmayın kulllanırsınız biter zaten hemen sık sık değişim oluyor ya. Şimdi kaç kilo gelişimi nası anlayabilirsini aslında
Leilabalim Aylns ben yeni dogdugunda gunde enaz 10 kere bez degistiriyorum yaa🙈🙈 40 bana 4 gun yeterdi sadece. Ama bebegim surekli ya çiş ya kaka yapiyordu oyuzden.
Aylns Kayracim en son 27 haftalıkken 1150 gr cumartesi doktora gdiceğim 33 haftalık oluyorum e bebek iade talep etsem mi?
Benekist Littlebird bnmki 5 gunde bitmişti bi paket 😁 ben 4 paket 40lilardan kullandim sleepy. 3740 gram doğmuştu Aylns
Aylns KaganinAnnesi26 canım bebeğin iri olduğunu söylemişti doktor buyüzden iade etsem daha mı iyi sence