GALADRiELL Kızlar emzik önerisi olan var mı? Philips avent kullandım kabul etmiyor bebeğim beni de emzik olarak kullanıyor
Gulumseyememdedim GALADRiELL bibs avent wee denedim bebeğim tutmadı öğürdü oioi aldım en son bunu da öyle çok tutmuyor ama bazen emiyor özellikle arabada giderken sorunsuz alıyor🤭 deneyebilirsiniz☺️
YgmrEzel GALADRiELL bibs i tutmayan bebek yok dediler benimkide bibsle alıştı kauçukla başladık silikon bibse geçtik
YgmrEzel Gulumseyememdedim oioi dmzik gr olarak 8 gr bebeklere ağır geldiği için ağzından düşürüyorlar bibs 4 gr daha kolay emmesi ağzından düşmüyor uyurken bile 😍🙏🏼
Gulumseyememdedim YgmrEzel ilk aldıgımdı hatta tutar gözüyle bakıp ikili almıştım onu tutmadı benimki maalesef 🥲🌸
tazeannee_ GALADRiELL benim bebeğim avent tutuyordu 1 ay kullandık 1 aydır bibs kullanıyoruz ikisinide tutuyor şükür bibsi bi deneyin bence
SanemAyaz GALADRiELL ben ilk olarak aventin emziklerinden bir kaç çeşit almıştım bebeğim almadı . Hiç bir emziği kabul etmedi . Oioi marka emzik aldım hemen aldı o emzikten sonra artık aventin emziğinide alıyor öneririm