Alppinannesi Merhaba şu anda hamileyim emzirme döneminde diyetisyene gitmeyi düşünüyorum emzirirken diyetisyene gidip de sütü azalmadan kilo veren var mı ya da çevrenizde bunu uygulayan kimse var mıydı acaba?
Azyef Alppinannesi ben online dıyetısyenle 5.5 aylıkken başladım sütüm keıslmedı 2ayda spor çok çok az yürüyüş dıyelım haftada bır ıkı o sekılde 10 kilo verdım
ML_11 Alppinannesi bende bekliyim 2ay 16günlük bebeğim 10 kilo rahat vermem lazım diyetisyenlw görüşmeye gidicem
Topraktonusu Alppinannesi ben şuan emziren anneyim ve 10 kilo verdim bebeğim bir aylık sütümü kesecek bir durum olmadı çok şükür zaten sağlıklı şeyler tüketiyorsun ve sütüne daha sağlıklı şeyler geçtiği için bence çok daha yarayan bir sütün olur bebeğine https://instagram.com/dyt.munevverrabia?utm_medium=copy_link ben bu diyetisyen ile verdim bu kiloları ve hala devam ediyorum tavsiye ederim ücretleri de diğerlerine göre çok uygun 🥰