Aselemine27 Bebeğim 2 aylık 1 haftadan beri 5 dk emiyor ondan sonra birden bi hareketlenmeye başlıyor kolları ayakları durmuyor mememi bi tutup bi birakıyor neden böyle acaba
Serzeyy Aselemine27 gaz olabilir, tanzikli gelmesi, yada sut gelmemesi olabilir. Alerjisi de olabilir.
M-r-v Aselemine27 benim de aynı canım. Doktorun biri alerji olabilir dedi biri gaz dedi 4 çeşit damla kullanıyoruz yine aynı şaştım iyice
Aselemine27 Serzeyy hayır gazı yok alerji olduğunu da düşünmüyorum süt gelmiyor desem sütüm var parmağımla sıkınca süt hemen akıyor bilmiyorum ya çok huzursuzm
M-r-v Aselemine27 yok canım süt gelmemesin den değil benim ki tükürüyor bile çabasından sütü. Ama benim ki çok gazlı karnı çok sis mukuslu yapıyor büyük çişini ve çok gazlı yapıyor. Sen yine de Bi çocuk doktoruna götür. Allah korusun bende korkuyorum meme reddine gidecek diye
Aselemine27 M-r-v Ben eminim gaz degil alerji desem önce böyle değildi yeni böyle oldu birden alerji olur mu ki
M-r-v Aselemine27 olabiliyormuş canın doğar doğmaz başlayacağı gibi sonradan da ortaya çıkıyormuş. Hatta benim arkadaşın bebeği 9 aylıkken başladı alerjisi. Süt alerjisi olarak geçiyor inek sütü veya içinde inek sütü proteini olan başka şeylerden herhangi birine de olabiliyormuş