Nenehatunnn Kızlar oğlum 1 haftalık oldu. Göbeği düştü yarın banyo günümüz. Ama ağrılarım tamamen geçmedi oturup kalkarken zorlanıyorum. Kemik ağrım var. sizlerin nasıl geçiyor?