Hepsi geçecek merak etme. Hepimiz aynı şeyleri düşündük, aynı bunalımları yaşadık. Hele bi 40’ı çıksın, bebeğini daha iyi tanımaya başlayınca bi düzeniniz oturacak ve çok çok daha rahat edeceksin inan bana. Ben de daha yeni sayılırım kızım 3 aylık ama ilk 40 gün benim için çok zordu. Bir daha asla eskisi gibi olamayacağım, asla sosyal hayatım olmayacak diye düşünüp ağlıyordum 😅 Doğum yorgunluğu, yeni bi düzene alışma yorgunluğu sebebiyle bebeğim uyuyunca hemen uyuyordum, uyanınca da ben bu hayatı yaşayamayacak mıyım diye ağlıyordum 😅
Ama şimdi bir düzenimiz var çok şükür. Hele bir de gülücükler atmaya başlasın, oyunlardan anlasın sen hep onunla vakit geçirmek isteyeceksin 🥰 Şimdi küçücük ve bu dünyada sadece seni tanıyor, en çok sana ihtiyacı var. Zor geliyor biliyorum ama sen bebişini bol bol kucakla ve tadını çıkart ❣️