ReisinKizi Çevremde Bi kaç kişiden duydum 5 litrelik yağı 80 liraya aldık vs. Biz günlük alışverişlerimiz için kullanıyoruz ya da abur cubur falan. Hiç bakmadım yağ var mı diye kaç gündür merak ediyorum ama kapalı kardan dolayı açılmıyor sayfa. Uyguna gıda alışverişi yapan var mı burdan gerçekten merak ettim yağ nasıl 80 e geliyormuş?
SeverusSnape ReisinKizi merhaba, Ben de Yudum teneke yağı 90 küsüre almıştım. İndirim vermişti, direkt yağda kullandım. Getir büyükte bazen oluyor teneke, bir süredir yok benim bölgemde. Getir çarşıda var ama.😊
Deletedmom896 ReisinKizi Getir ve Migros sanal da ciddi indirimler oluyor hatta getir yemek de 2 kez sipariş geçtin mi 3. Yemek 30 tl indirimli
JaneEyre ReisinKizi bende sık alisveris yapiyorum suan kardan kaynakli hizmet veremiyorlar anlik size ozel kampanyalar oluyor hem getir hemde getir yemek kullaniyoruz cokta memnunum. Ozelliklede paketimin nerede oldugunu canli canli takip etme sistemlerine hayranim🤣
ReisinKizi Deletedmom896 evet yemek için kullanmıştım bende ama hiç eve bişey stoklayım diye düşünmemişim çocuk gibi aa indirim hemen çukulata alayım 😂😂 bundan sonra bende takip edicem 😎
SeverusSnape ReisinKizi getirçarşı’da muhakkak vardır fakat bazı fırsatçı esnaflar 145₺ olan yağı 180-190₺ ye koyuyorlar indirim kuponu kullanılabildiği için. Minimum 20₺ indirim veriyor çarşıda. İlk siparişe daha fazla. Mesela benim ilk çarşı siparişime 100₺’ye 50₺ indirim vermişti.😊