Engineymen ben orda yaptırmıştım fiyatı tam hatırlamıyorum 3 ayı geçti çünkü yaptıralı ama orda Doğum yaptıysanız küçük bi miktar indirimleri oluyor ben orda Doğum yapmıştım yanlış olabilir ama 120 ya da 130 gibi hatırlıyorum ücreti yazan olmazsa aklınızda fiyat oluşur diye yazıyorum 2 dk da çekiyorlar sonucu dr dösteriyorsunuz biz de sorun çıkmamıştı inş sizde de çıkmaz geçmiş olsun