Merhabalar 🌸
10 aylık bir kızım var. 🥰
İnanır misiniz asla bir kadin onu kucağına aldığında durmuyor. Ortalığı yikiyor. Annem kız kardeşim hic fark etmez. Direkt ağlıyor.
Ama gelin görün ki daha önce hiç tanımadığı bir erkeği görsün kucağına gitmek için can atıyor.
Başını umzuna koyar felan.
Hayır baba ile iletişimde çok iyi.
Ben bu duruma hiç anlam veremiyorum.
Sizde böyle durum yaşayan var mi
bugun arkadaşıma gittim. Arkadaşımda asla durmadı nefret etti kızdan. Eşi geldi arkadaşımın. Adam gelir gelmez adama sirinlikler yapıyor felan. Bı gitti kucağına sanki yıllardır tanıyor 🥲
Bugün daha çok düşünmeme sebep oldu bu olay.merak ettim acikcasi