Huma_kus34 Kızlar 17 günlük lohusayım Normel doğum sonrası alta bı ağırlık hıssedıyorum ayağa kalkınca çok duramıyorum sureklı oturmam veya yatmam gerekıyor duş alırken hızlı hızlı alıyorum canım açıyor altan baskı olunca yaşayan varmı
Zmnl19 Huma_kus34 iyilesmesi en az 40 gunu buluor diolardi benim 2 ayda iyilesti inanin o yuzden guzelce dinlen firsatin oldukca
Portakaldaavitaminn Huma_kus34 merhabalar bende yaklaşık 50 gün önce normal doğum yaptım böle alttan sanki biri çekiyormuş gibi dimi baskı oluyor
Karadeniz04 Huma_kus34 İlk zamanlar benimde yokdu hatta doğum yaptm geldim odama hiç rahatsız olmadım acı olmadı ama bı 15 20 gün geçince çok kötü oldum oturamiyodum oturduğum zamnada kalkamıyodum çok kötüydüm dokdoruma gittim megersem dikişlerim düşüyomuş
Huma_kus34 Karadeniz04 ozaman benımde oyledır dıye umut edeyım su soğukta hastanelere gıdılıcek gıbı degıl yanı
Huma_kus34 Acelyam04 daha zamanımzı var yanı :( ama hiç ayakta duramıcakmıyım hepmı boyle agrı baskı olucak 50 gün boyunca
Huma_kus34 Portakaldaavitaminn kesınlıkle evet çocuk cıkıcakmıs gıbı nezaman gecıyor cünkü gerckten zor bı süreç
Portakaldaavitaminn Huma_kus34 Tez vakitte geçer inşallah bende de hala aynısı oluyor sanki biri alttan çektiriyor o derece normal doğum yapacam diye kendini paralayanlara hiç anlam veremiyorum doğrusu ben doğum yaptım ilk haftalarda nerdeyse sezeryanla doğum yapmış gibiydim sonrada böle allttan vuran ağrılarımda çabası oldu 🙈
UMUTUMM___ Huma_kus34 ben 55 günlük oldum halen sizi hissediyorum birde üstüne sprial taktirdim🤦🏻♀️A
Huma_kus34 UMUTUMM___ ya pekı doktorunuza gıttınızmı nedıyor normelmı cünkü gerckten kendı işini goremıyor ınsan :(((((