Busraaabt Oral alımında sıkıntı yoksa fitil kullanmana hiç gerek yok canım. Doğru olanı yapmışsın. İçeriği aynı zaten. 6 saatten sonra yine Calpol ver düzenli ölçüm yap. Fitil son çare artık ama… Çok inatçı ateşse anca fitili düşün. Korkma, ateşin sebebinin aşı olduğunu biliyorsun nasılsa. Bilinçli bi annesin belli. Kontrol altında tutarsın sen onu. 🌸