NukleerBaslikliKiz Blackcloud Yaa bende seni seviyorum bebişin doğunca geceleri gelemezsen artık diye üzülüyorum buranın gece kuşlarıyiz biz 😀
Blackcloud NukleerBaslikliKiz 😂Merak etme çiçeğim en fazla bir iki ay sık giremem muhtemelen sonra yine beraberiz Allah nasip ederse.🌸
NukleerBaslikliKiz Blackcloud İnşallah kuzum çok güzel geçer doğumun da lohusaligin da kaç ay var şimdi doğuma 😘
Blackcloud NukleerBaslikliKiz Amin inşAllah balım, Mayıs 18 gibi gözüküyor doğum ama sezaryen olacağı için muhtemelen doktor erken alacak.💛
NukleerBaslikliKiz Blackcloud Boğa burcu olacak o zaman ben 22 mayısım ikizler en nefret edilen burç 😀😀
NukleerBaslikliKiz Blackcloud Kızımdan 2 ay büyük canım Allah sağlıklı mutlu güzel ömürler nasip etsin hepsine 🥰🥰