Buseeek 9 aylık oldu oğlum ama 8. Ay için anlatayım 8200 gramdi 6. Aydan sonra kilo alımı baya azaldı ama abisi de öyleydi bir saniye yerinde durmuyor çünkü evde girnedigi delik yok kafamı çevirmeye gelmiyor 😂 ek gıda olarak da her sabah mutlaka uyanır uyanmaz 7 gibi beni emiyor CC bilmiyorum. 9 da kahvaltı yapıyor ya omlet yapıyorum peynirli patatesli gibi ya pankek yapıyorum ya da sadece haşlanmış yumurta peynir pekmez bebek ekmeği yediriyorum. Kahvaltıdan sonra oyun 11.30 gibi beni emip uyuyor. Uykuları çok kısa 12.30 gibi kalmalı yarım saat olmuş oluyor yine beni emiyor ama tamamen keyfi ona emmek denmez. 1.30 gibi yoğurt çorbası ya da tarhana çorbası kıymalı ya da sebze yemeği brokoli, etli karnabahar, mercimek çorbası ilik sulu , köfte gibi bir şey yapıyorum. Evdeki malzemelerle ve zamanına göre yetistirebildigim şeyi seçiyorum. 3.30 gibi tekrar emiyor uyuyor. 4 de kalkıyor yine oynuyor 5 de az biraz emiyor. 6 da akşam yemeği yiyor. Öğlen verdiğim şeylere göre düzen yapıyorum sebze verdiysem akşama et balık tavuk gibi bir şey seciyorum. 8 de de emip uyuyor. 9. Ay da ara öğün de yaptık istiyor çünkü muz, elma vb bir meyve ya da kuru kayısı üzüm irmik vb bir mama ile 3-4 arası bir ara öğünü oluyor. Dolma biber, bebek mantısı ( ona özel hazirliyorum patatesli yapıyorum un tam buğday ve tuzsuz su ile haşlayıp yogurt ile yediriyorum baya sevdi bu arada) her gün mutlaka yumurta yoğurt sebze meyve ve et besinlerini yediriyorum. Hasta olursa iştahı pek iyi olmuyor ama onun dışında kahvaltı dışındaki öğünleri çok iyi yiyor kahvaltıda biraz nazlı oluyor.