Kızlar bugün tam 1 aylık oldu bebeğim 3 gündür hiç kaka yapmadı psikolojik olarak kötü durumdayım ya sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ne yapmalıyım mama içiyor bu arada mamanın yaptığını diyorlar ama ilk defa bu kadar uzun zaman yapmadı 1 aydın mama içiyor