6 aylık oğlum var 3.550 kilo doğdu suan 7.300 gram
cok şişman bir bebek degil tabi buda kayanama göre cocuk bakamıyorsun oluyor sinirlerimi bozuyor birde aynı binadayız bende biliyorum zayıf ama ne yapabilirim ki .
sevgili anneler bebişlerimiz kilo alması için ne yapabiliriz ?