Benimde 2 aylıkken sütüm kesildi gazlı bir bebekti önce hipp önerdi doktor denedik evet gaz sorunu bitti ama aşırı kabız oldu ve çoğu kişiden kabız yaptığını duymuştum daha sonra aptamil denedik oda kabız sorununu çözmedi aptamil duyduğuma göre de çok kabız yapıyormuş tabi çocuktan çocuğa değişir en son sma optipro aldık gümüş kapaklı olanı gerçekten iyi geldi kabızlıgı bitti bebek rahatladı hala da sma kullanıyorum gelişimi filan da güzel kilo da aldırıyor bir bebeğin mamaya alışması 15 gün sürer dedi doktorumuz hemen deneyip pes etmeyin biraz bekleyin baktınız işe yaramadı değiştirin