Kirmiziruj Ysf-kn girip girmeme arasında kararsızım. Hiçbir bilgim yok hepsini unutmuşum ama keyfine bile girebilirim her an belli olmaz bi bakmışım kayıt yapmışım ama çalışma yok😂😂
ayse_seker Ysf-kn ben varım liseden 2016 da mezun oldum hiç bir şey hatırlamıyorum çocuk var nasıl ders çalışacam bilmiyorum kitap bile okuyamıyorum nasıl olacak bilmiyorum ama sınava girmek istiyorum
Ysf-kn Dsjdsjsh valla öyle bide benimki 6 aylık tam mızmızlık zamanı ama içimden geliyo uyudukça video izlerin konu anlatımı arada test çözerim olur inşallah
Dsjdsjsh Zaten 2 yıl okumuştum şimdi de 4e tamamlamak istiyordum dgsye giremedim dedim bari tyt ye gireyim tekrar ama sınav ne zaman desen onu bile bilmem 🤦🏼♀️😂
Ysf-kn ayse_seker evet bende aynı durumdayım 🙈🙈🙈yaparız be biraz çıkmış soru birazda bebe uyuyunca video bence olur
Dsjdsjsh Ben 22 yaşındayım geçen sene mezun oldum zaten sonra çocuk falan olunca dgsye girmedim ama bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 🥰
ayse_seker Ysf-kn haklısın da işin ters tarafı eşim interneti 6 aylığına dondurdu kendi internetim de yetmez video ya felan nasıl olacak bilemedim
Kirmiziruj Ysf-kn belki güzel bir şey olur da kocanın yokluğunda kafa dağıtırım psikolojimi allak bullak etmiş zaten 😂