Rouge-1 Bebeğim 2 ay 2 günlük meme kalmak istediği için mi yapıyor yoksa aç mı meme se uyuyor beşiğe koyunca ağlıyor başını sağa sola çevirip meme arıyor ağlıyo verince hemen gözlerini kapıyo son bi kaç gündür böyle şuan beşikte gözü kapalı ağlıyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Rouge-1 kilo alma durumu nasıl 2 aylık kontrol de kaç kilo almış son bir ay
Alyaprenses Rouge-1 canım anne bebişin çok küçük senin kokunu istiyor o yüzden sürekli memede kalmak istiyor benim bebeğimde öyleydi asla yerine koyamazdım açardı gözlerini kilo alımında sıkıntı yoksa (5 çişli bezi olmalı) kokunu istediği için öyle yapıyor biraz büyüsün alışıyorlar ama şuan kucağından inmemek için memeye sarılıyor 🌸💐
mrbld Rouge-1 2 ay kontrolünde kilo alımı için ne yorum yaptı dokturunuz? Başıma gelmediği için çok bilgim yok. emzik denediniz mi? Belki daha çok küçük nasıl uyunacagını bilemiyor memede rahatlıyordur😊 emzirmeden kucaklayıp tensel dokunuslar yapabilir sarılabilir konusabilirsiniz biz öyle yapmıstık o sğreçte sarmas dolaştık hep 🥰
QueenMommm Rouge-1 ben emzirdikten sonra bakıyorum keyfi yerindemi diye zaten istediği zaman memeyi huysuzluk yapıyo artık anlıyorum biraz
Rouge-1 SeninAnnenBirMelektiYavrm 2 aylık kontrolü haftaya ama ilk ay gayet iyiydi 3.700 kilo doğum yaptım 1 ay 15 günlükken gitmiştik en son 5 kilo olmuştu doktor çok iyi felan demişti ama şuan bilmiyorm
YarensmomM Kakasını ve çişini düzenli yapıyorsa gelişimi normalse doyuyodur. Ben kızımın yanına tshirtümü ya da kazağımı bırakırdım kokumu alsın diye deneyebilirsiniz :)