Canım bende ılklerde tutturamıyordum ama suan guzel oluyo..sutu guzelce kaynat bı bes dk kaynasın sonra sogumaya bırak kaymagını al..parmagını batır 7 ye kdr say hafif acıycak olmus demekdır..sonra bır lıtre sute bir tatlı kasıgı normal yogurt koy ustunu ortme suzgec koy sdc sonra sar guzelce..6-7 saat sonra ac ..ınslh guzel olur.ben bıyle yapınca katı sekılde tutuyo 🙏