Happypanda Merhaba oğlumun sırtında rotavirus aşısından sonra böyle kızarıklıklar belirdi. Banyodan sonra çok belirginleşiyo sonrasında sönüyor. Doktor banyodan sonra olabilir nemlendir dedi ama emin olamadım bilen var mıdır ?
Sevilay80 Happypanda canım bizde de kaka da mukus yapmıstı bole degılde yan etkı olabilir takip et bıde asıdan ne kadar sure oldu bu kızarıklık lar farklı sabun sampuan kullandın mı bebege
Happypanda Sevilay80 hep aynı şampuanı kullanıyorum canım, aşı olduğumuz akşam belirdi dediğim gibi banyo yapınca çok belirginleşiyor 2 haftadır var ama kaka filan normal başka bir belirti yok