Balkupum00 isterseniz bir deneyin bu kadar insan boşuna ovmuyordur belki de ama ısın bir de su boyutu var .eğer hamilelik ve sonrasında karin kaslarınız birbirinden çok fazla ayrıldıysa gitmeyen karnın sebebi bu oluyor.diastesis recti….internetten bir araştırın eger bu tarz bir şeyse bölgesel incelemeyle alakası olmaz.kasın ayriklik mesafesine göre ya doğru egzersizle,zamanla toparlanır ya da cerrahi müdahale ile