green_love1 Merhaba anneler yoğurt mayalarken marketten aldığınız hazır mayalar var mı varsa memnun kaldığınız paylaşma şansınız var mı? Ben “ evdekolay probiyotik mayası” kullandım ama tutmadı maalesef
benkullanici07 green_love1 benim annem şok marketten toz maya aliyor yogurt mayalamak icin bayada tas gibi tutuyor ama biz hazir yogurt sevmedigimiz icin ben yemiyorum ama guzel oluyor şok marketteki mayalar
Milena11 green_love1 okadar işsizim ki markasına bakmak için mutfağagittim sonra neye gittiğimi unuttum dolabın içini düzelttim salona geri geldim aklıma geldi tekrar gittim baktım 🤣 vivo markayla yapıyorum çok da güzel taş gibi oluyor
AfraZ green_love1 vivo probiyotik toz kullaniyorum mayayi aktiflestiriyorum bir kasikta eski yogurttan katiyorum maya ya sonra sütte karistirip normal cam kavanoza döküp üzerini örtüp 7 saat bekletiyorim tas gibi oluyor
bombacimulayim green_love1 vivo probiyotikli maya kullanıyorum . Tadı çok güzel oluyor ve her seferimde tutuyor. Migros’larda var
green_love1 benkullanici07 bende file marketten toz maya aldım ama tutmadı bide şoktakini deniyim teşekkür ederim
green_love1 Milena11 sizi yormuşuz baya gece gece kusura bakmayın 🙈🙈🙈 not ediyorum markayı nerden temin ediyorsunuz ,💕
green_love1 AfraZ benim ki de probiyotik toz maya markası farklı ama ben direk sütüme döktüm aktifleştirme yapmadım acaba o yüzden mi tutmadı ki
Demy green_love1 Sütaş babymix var sadesi ile deneyin çok güzel tutuyor hem de probiyotik yoğurt oluyor. Bir gıda mühendisi olarak söylüyorum :)
green_love1 Demy bende probiyotik maya almıştım öyle olması için ama tutmayınca anlamadım bir yerde yanlış yaptım sanırım bikac tane marka önerileri oldu bakiyim denicem insallah çok sağolun ❤️
S_x_w green_love1 ben de ondan kullanıyorum BİM’in günlük altın sütüyle çok güzel tutuyor ama Torku günlük sütle tutmadı😒 maya süt seçiyor resmen 😅
green_love1 S_x_w sütçü den almıştım tutmadı bu seferde pastörize süt ile denicem son hakkı bu tuttu tuttu tutmadı başka markaya geçiş 😅
Nesli1234 green_love1 merhaba, kaç saat beklediniz, geç tutuyor ben de onu kullanıyorum en az 8 saat bekliyor. Bu ara s ben de bim in altın sütüyle yapıyorum. Yağlı güzel oluyor
green_love1 Nesli1234 4 saat dışarda 9 10 saatte dolapta beklettim sırf tutsun diye ama yine olmadı, bu sefer bu altın süt ile yapıyım bakalım olucak mı
green_love1 Nesli1234 merhaba tekrardan altın sütle nasıl mayaliyosunuz tarif etme şansınız var mı bugün alıp denemek istiyorum da