Msssmy Kızlar aralıklı oruç ile zayıflamak istiyorum. Nasıl yapacağım ? Neler yiyip içiliyor bu konuda takip edeceğim bi uzman falan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
Tuba Msssmy ben yapmıştım. günün 8 saatini yiyordum geri kalan saatleri sade su/çay/kahve tüketiyordum
Sincapbebek Ben 16:8 yapıyorum akşam 6 da kesiyorum sabah 10 a kadar bi kaç gün oldu başlayalı bi de spor yapıyorum
Sincapbebek ikiKudurukAnnesi kahvaltımı normal yapıyorum ekmeği çok abartmadan öğlen 2 gibi granola yiyorum muz dilimleyip akşam 6 da normal yemek yiyorum ekmek biraz kaçıyor orda ama 4 günde 600 gram gitti
ikiKudurukAnnesi Ben saat 11 gibi kahvaltıda 2 yumurta biraz peynir zeytin 1 dilim ekmek Öglen kahve ve 1 kare bitter çikolata Akşam 6 da sebze yemegi sadece
Sincapbebek Normalde açlığa hiç gelemediğim için çok kısmadım kendimden ama çok da abartmadım tıka basa yemedim yani öğünlerde