koalaninannesii Esraa-miros Dinlenmek bol sıvı tüketmek habire tıkınmak boşuna ısrarla yiyecek ve tatlı şeyler yemeyin bence. Süt çayları falan da iyi geldi bana ki ilk 10 güne yakın normal doğum yapmama rağmen sütüm anca geldi
Lulemom Suluportakal aktardan ayrı ayrı olarak rezene ve ısırgan tohumu alıyorsun. Tavsiyem bide kimyon tohumu al. Gaza çok iyi geliyo. 1’er çay kaşığı koy hepsinden. Sıcak suda 5 dk demle süz iç. Ben bi sabah bi akşam içiyorum. Isırgan senin kan değerlerine de iyi gelir. 5 aylık oldu bebe hala bırakmadım içiyorum 😄
Tweety2408 Sütü olan normal yese icse de sütü oluyor, olmayanin da ne yerse yesin icerse icsin olmadi mi olmuyor. Caylar, ilaclarlar, damlalar, otlar, copler, hosaflar,tatlilar, tuzlular, sebzeler neler nelerrrrr. Ama yok😁