GUBILIK Sisi cekemedi tabi :)) biberon gibi kafasini geriye yatirdim cekti. Duzelttim sonra icmeye devam etti. Tabi karsisinda hup hup diye rol kesmem de cabasi :)))
Yenigelin Kesinlikle nuk magic cup. Ablam kullanıyor suan aşırı memnun hiç bir şekilde damlatmıyor ve koku asla yok. Bende alacağım temmuz başında stokları olacakmış onu bekliyorum
Serene Sisi Nuk kullanıyoruz kesinlikle akıtmıyor.çantada şekilden şekle giriyor,bebeğim canını çıkarıyor ama damla damlamıyor bile😁
Sisi Ozge62345 ben aldım bir süre sonra ağzı yırtıldı. Yedek ucu da satılmıyor yırtılınca akıtmaya başladı maalesef🙄
busraberbers Sisi kesinlikle mam marka suluk öneririm. İstediğinizi yapın asla akıtmıyor. İnstagramdan Avrupa bebek diye bir sayfadan aldım. İki değişik ucu var💐
fatima Sisi yani suyu günlük içiyor yıkıyorum o da koku yapmıyor. şahit olmadım hiç koku yaptığına canım.
Dnzkizi Sisi bende mamajoodan cok memnunum akitmiyor sallasanda dusursen de 40 45 tlydi sanirim. Ya bunu yada nuk alicaktim bende aventi cok duydum akitiyor diye. /
Dnzkizi Sisi https://www.e-bebek.com/mamajoo-kulplu-egitici-bebek-bardagi-150-ml-pembe-p-mmj-mmj9789/