Canmmel-26 Canım bebeklerde göbek fıtığı çok normal aslında. Bazılarının göbek bağı açıklığı kapanamadan bağırsak çıkıveriyor oradan. 🤷🏻♀️ Genetik çok önemli bir faktör. Aslında sizinkinin boyutu da az sayılmaz buna cerrahi önerecek cerrahlar tanıyorum. Ama demek ki gittiklerin gerek duymamış. O da güzel. Bu fıtıklar genellikle 2 yaşına kadar kendiliğinden düzelir. Bozuk paranın herhangi bi etkisi olmaz. Düzeleceği vardır zaten. Yine de deneyebilirsin tabi. Bilemem. 🙂. Genellikle büyümeyle kapanır fıtık boşluğu, kapanmazsa operasyon gerektirir. Sen fıtık düğümlenmesine karşı takipte kal yine. Bölgede morarma, kızarıklık, aşırı ağrı, kusma, kabızlık gibi şikayetler gördüğünde hemen götür hastaneye. Tabii için rahat etmezse bi cerrahla daha görüş ama dediğim gibi bir düğümlenme olmadığı sürece endişelenme. Yine de bebeğim çok ağlıyor, sürekli ağlıyor bundan diyorsan… Cerrahiyi konuşmalısın bir cerrahla. :) Ama gönlünü ferah tut. Zor bi işlem değil. Yine de kendiliğinden düzelir dilerim. 🌸