Eşim korona sanırım bende oldum öksürük başladı eve gelip test yapılıyor mu bilginiz var mi hiç iyi değilim kızım 5.5 aylik ikisine birden bakarken ben çok yoruldum kimsem yok çocuğa bakabilecek surkeli ağlıyor uyumuyor uykusuzluk arti hastalık beni bitirdi