Kızlar bebegimi sütten kesiyorum . İkinci gün bugün ,daha önce de yavaş yavaş kesme işlemine başlamıştık zaten . Gündüzleri vermiyordum.gece emiyordu bir tek . Dun gece de vermedik işte önden sürekli anlatıyordum konusyordum . Meme bitti gitti artık yok hadi bay bay yapalım güle güle felan filan ..ama gece çok zor oldu ağladı baya . Birşeyler le oyalama ya çalıştık . Birşeyler yedirdik ama yine de zor zakinlesti . Bu gece de aynı mı olur ya . Çok zor uzuluyorum da böyle ağlayınca. Acaba kötü etkilenir mi ?