Kızlar benim bebeğim 2 ay 21 günlük. Yatarak emzirerek uyutuyorum. Çok kolay uykuya dalıyor. Hatta bugün öğlen de denedim, gündüz hiç uyumayan çocuk 2 saat uyudu o şekilde. Yani bir müddet emiyor yatarak sonra memeyi bırakıp derin uykuya dalıyor. Acaba yanlış mı yapıyorum , ileride benım için zor olur mu bu durum? Suan cok kolayıma geliyor, ben de dinlenmıs oluyorum onu uyuturken hatta ben de uyuyorum. Bebeğini bu sekılde uyutan var mı, tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim