5 ay 6 günlük bebeğim. Kendi kendine yüz üstü dönüyor. Ama 1 dk dursun hemen kusuyor. Yeni emmiş olsa anlicam da 2-3 saat geçiyor yine aynı. Zaten 1 aydır çok kusuyo diye kilo almamış. Gaviscon kullsnıyoruz ama yüzüstüne gelince her türlü kusuyo. Mecbur sürekli dönmesini engellemek zorunda kalıyorum. Bu seferde gelişimini engellemiş oluyorum. Belki sürünmeye emeklemeye adımlar atacak ama ben engelliyorum. Napcam ben 🤦🏼♀️