Merhaba iyi akşamlar. Kızım 6 aylık yaklaşık 2 hafta önce ailecek kovid atlattık o zamana kdar hamakta sallıyordum baktım olacak gibi değil hastalığın bahanesiyle dedim kendi kendine uyumayı öğrensin. 3-4 gün kendi kendine uyudu. İyileşmeye başladığında tekrar normal düzene bindi , bende mecburen ayağıma aldım. Şimdi gündüzleri ayağımda uyutuyorum ama ayağımdan bıraktıktan sonra mak. 10 dakika sonra uyanıyor. Günde 3 uyku yapıyor en fazla 50 dakika ya uyuyor ya uyumuyor. Ama genelde yarım saat sonra uyanıyor hemen. Sizce normal mi uyku saatleri yoksa ne yapmam lazım. Fikirlerinize ve bilginize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim ❤️