Hayırlı geceler herkese bebeğim 63 günlük oldu doğduğunda ilk 15 gün çok güzel sütüm vardı 2-3 saatte bir 60 CC çok rahat çıkıyordu sonra birkaç gün içinde azalmaya başladı tamamen damla damla kaldı mecbur mama takviyesi ne başladık sütüm gelsin diye süt arttırıcı çaylar bestlak damla incir hoşaf lohusa şerbeti yulaf tahin helva un irmik helvası bol su bebeği sürekli boşta çekse meme verdim denemediğim şey kalmadı en son bir emzirme danışmanı ile görüştüm eds yöntemi denedik ama yok olmuyor benim gücüm inancım bitti herkes uğraş uğraş şunu bunu yap diye darliyo çok bunaldım anne sütü çok önemli bnde biliyorum ama elimden gelen her şeyi yaptım artık uğraşmak istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım Fikri olan var mı