Merhabalar. Fotoğraf koyamadım buraya ama anlatayım
4 buçuk aylık kızım var ensesinde beyaz nokta şeklinde lekeler çıktı nedenini bilmiyorum biraz daha bekleyelim 5 ay olunca doktora gidince soracaktım ama merak ettim. Sizden biri bu durumu yaşayan var mı neden öyle olmuş olabilir acaba ?