YagmurunAnnesi kucuk paketlerde olmuyo genelde jumbo paketler oluyo onlar bayagi uyguna geliyo yada coklu paketler yani 3×40li mesela. 4 numara 25 tl tanesi 83 kurusa geliyo ben daha hic 80 kuruslara almadim en fazla 70 kurusa falan geldi 4 numara bezleri. buyuk paketlerden toplu alin derim totalde cok fark ediyo.