YagmurunAnnesi 3 paket bebek bezi ve 3 paket islak mendil 75 TL sayfasinda yeni kampanya yapmislar sonunda 😊
LiviyaDesor12345 YagmurunAnnesi bnde gordum canm uc paket bezle islak mendil kampanyasi cok guzel gorunuyo ama bn suan aldigim paketlerde 38 adet var o kampanyada her pakette 30 adet var bn suan toptancidan 38 adet bez 20.90 a aliyorum gene ayniya geliyorda tek islak mendil icin alsammi diye düşünüyorum
Gurbettebianne YagmurunAnnesi kampanya var ama adet miktarları düştü . Ben gecende aldığımda içinde 36 adet vardı suan 26 ya düşürdüler
YagmurunAnnesi deletedmom4842 Ben sayfalarina yazmistim ne zaman kampanya yapacaksiniz diye eylul sonunda diyorlardi o yuzden tek paket almistim
YagmurunAnnesi LiviyaDesor12345 Ben 3+ numara kullaniyorum onun icinde 40 tane var. Beze gore degisiyor demekki. Siz avantajlisiniz ne guzel bez konusunda
LiviyaDesor12345 YagmurunAnnesi evet biraz uygun fiyata aliyorum canm ama suan dusununce bu kapmanyadan yararlanmakta fayda var bugun ku fiyat yarina iki kat yukseliyo
YagmurunAnnesi LiviyaDesor12345 Burda da hesaplayinca 20,60 tl ye falan geliyor bebek bezinin tanesi Evet almakta fayda var aslinda
YagmurunAnnesi Gurbettebianne Ben icinde 40 tane olan bebek bezini 26 tl ye aldim. Bu kampanyadan yararlanirsam yine icinde 40 tane var. Bebek bezinin paketi 20.60 tl ye falan gelmis oluyor
NurR YagmurunAnnesi hangi ıslak mendili seçtiniz acaba sensetive ve pepe olan parfümsüz mü bilginiz varmı
YagmurunAnnesi NurR sensetive 2 tane aliyorum. Bir de zeytinyagliyi denemek istiyorum 1 ini zeytinyagli seciyorum
NurR Minikprens diğerleri hep kokulu zaten bi sensetive kalıyor geriye onu seçiyim en iyisi teşekkür ederim :)
Retina Slepy nin bir tek mor yenidoğan ıslak mendili sadece su ve pamuk diğet çeşitleri katkılı . Sensitve de de bir sürü İçerik var
Retina Zaten bez 25 tl ısşak mendilleri bedavaya geliyo onlarıda ben kullanmıyorum yenidğan mor olanı neden koymuyo hediye olarak
NurR YagmurunAnnesi zeytinyağlı ben aldım daha önce de biraz pişik yaptı kaynar suyla yıkadım hala da kokusu gitmedi öyle kullanıyorum
Gurbettebianne YagmurunAnnesi suan en yüksek 30 tl zaten sleepy dışarıda gördüm . Bizimkini bir anda çok indirdiler mesela bez sayısını . Sizin adetlere göre çok iyi 👍 36 dan 24 e indi yani . Ki ben 1 numarayı zamanında aldığımda içinde 78 tane vardı