ozfun90 Merhabalar benim kızım 4 aylık oldu. Mama veriyorum humana. Artik 2 saatte 1 verilmemesi gerekiyor heralde. Kaç saatte 1 vermeliyim yardımcı olabilir misiniz ?? Teşekkürler …