Dilmah Arkadaşlar sezeyan Dogum yaptım logusalik biter bitmez adet oldum şimdi 11 ay geçti üzerinden doğumun 13 gündür adet olamadım kan testi yaptım hamile değilim sizde böyle olan var mı normal mi boylr olması sizce