Lulemom Bebegmveben3 3 aylıktan beri koyuyorum. Şuan 5 aylık. Hala da seviyor. Piyanolu almıştım. Hırslanıyor ses çıktıkça çırpınıyor 🙊
Yica Bebegmveben3 valla ben 2 aylıkken aldım denemek için hep koydum. Başta sadcee bakıyordu sonra dikkatini çekip oynamaya başladı. Sonra ara ara gene çıkarıyorum seviyor şu an 8 aylık
Cennet-Eserr Bebegmveben3 ben 2 aylıktan belli koyuyorum piyanolu oyun halısına şuan 3 aylık çok güzel vakit geçiriyor baya oyalanıyor bende rahat rahat Kahvemi çayımı içiyorum
honeyybee_ Bebegmveben3 2 aylikken koydum anlamiyordu bakiyordu dikkatli dikkatli simdi tepe takla ediyor sıpa 😁
brokoli bebegimi 6 ayliktan basladim yere koymaya. fisher pricenin yuz ustu takilabilecegi oyuncakli bi yastigi vardi, ona koyuyordum, oyuncaklari tutuyordu gerci yoo, 4 ayliktan da fotolari var. 4 aylik baslamisim, baktim simdi
Lulemom Bebegmveben3 anlıyordu. Bakıyordu elini kolumu savuruyordu. Uzanıp tutamıyor diye Çıngıraklı en alta asmıştım. Hareket ettikçe değiyordu oda hoşuna gidiyordu. Şimdi bi üste astım uzanıp tutuyor.
Keremikoo Bebegmveben3 fisher price oyuncak dunyasi jimnastik merkezi modelini aldim 3.5 aylikken yatarak sallanan oyuncaklari ve muzkgi dikkatini cekiyordu. Simdi 9 aylik halisi cikabilir bir model oldugundan simdi tutunup kalkiyor. Yurume ve ayaktayken de kullanilabilir bir modeldi.
AAselinAnnesii Bebegmveben3 2 aylıkken koymaya başladım sadece piyonoyu tekmeliyordu şimdi 5 aylık tepesindeki oyuncakları oynamaya başladı. Epey zaman geçiriyor bende işimi yapıyorum o arada
aytendo_ @Bebegmveben3 3 aylıkken koymaya başladım piyanolu almıştım çok hoşuna gidiyordu ayaklarıyla vurup sürekli müzik çalıyordu tepesindeki oyuncaklarıyla oynuyordu 😊