Ebru-dursun28 ben kademeli kesmeyi denedim olmadı. Sonra doktorumuz acı oje sür dedi. Bende önden kızıma dedim artık memeler acıyor büyüdün fln anlattım sonra emdi baktı acı istemedi. İki sefer daha istedi yine acı birdaha istemedi. Bizim doktorumuz böyle yapmamı söyledi. Doğru olmayabilir ama artık emzirecek takatim kalmamıştı. 2 dk arayla emmek istitordu. Birlikte hiç bir aktivite yapamıyorduk. Yanına orurduğum an meme meme diyordu. Öyle acı meme olunca ağlayıp zırlamadı, bende devam ettim. Belki dirense, çok ağlasa devam etmezdim. Ama şöyle birşey oldu, ben 17 aylıkken emzirmeyi bırakmıştım. 2. Bebeğe hamileyken 5 aylık flndı büyüğe söyledik. Büyük de 2,5 yaşındaydı. Birkaç gün sonra bana dedi ki anne kardeşim olıncada memeler acı olcak mı? Aradan 1 sene geçmişti ama çocuk onu yazmış bilinç altına. Çok üzüldüm öyle diyince de ama başka buna bağlı bir sorun görmedim kızımda.