aysenur65 Kızım 5 gün sonra 6 aylik olcak 1 numara mama kullanıyoruz ama bitti gece mama vermek gerek 2 numaraya geçsem bi sıkıntı olur mu yoksa 5 gün daha 1 numarayı mi kullanmamız gerek
_Aybuke_ aysenur65 bn gerek duymadım. Bende 4 gün önceden başladım sıkıntı olmamıştı. Olcanıda sanmıyorum
edsn1 aysenur65 bence 5 gün için 1 numara alın siz yine onu bitirene kadar kullanır sonra 2 ye geçersiniz
Uzayiko aysenur65 bende 6 aylık olmasına 1 hafta kala 2 numaraya geçmiştim 1 nunara bittiği için..bişe de olmadı,olmazda zaten verebilirsiniz bence
aysenur65 edsn1 sürekli mama içmiyor sütümü de içiyor arada süt yetersiz gelince mama takviyesi yapıyorum
Ekvatoral aysenur65 biz de beş buçuk aylıkken gitmiştik artık mama içmiyo vs diye konuşurken doktorumuz yulaf unu pişir daha besleyici olur içine de 2 numaralı mama al azar azar al markaları dene demişti. O zaman demek ki geçebilir mişim dedim. Ben inceledim de çok aman aman bir fark yoktu