11 buçuk aylık. Sürekli gelgit yaşadığım bir durum gece beslenmesini kesmek. 2-3 kere uyansa neyse, bazen 7-8 kere uyanıyor ve çok yorucu olmaya başladı. Bir de memede uyuduğu için, uyanınca muhakkak meme arıyor. Tamamen kesmesem bile azaltmak istiyorum ama.. dur bakalım.