3.aya kadar ayakta ayağımda uyuyordu. 4.aya gird puset dısında uyumuyor, puset dısında uyursada uykusu 10-15 dak. Gece uykusuna geçerken pusette 1 saat durup yatağına alıyorum problem yok ama gündüzleri hep pusette. 5.aya girdik suan sizce kendi kendine uyumayı öğrenir mi? Doktor diyo öğrenir. Umutlarrr umutlar…