Gulsah2840 bn chicco poly 2 almıştım. Üzerinde uyuttuğum bile olmuştu kızımı4-5 aylıkken. 2,5 yaşına kadar kullandık. Arada sandalyeye bağlanan küçük sandalyelerden, arada bunu kullandık2 yaşından sonra ama daha çok bunu kullandık. Şimdi 3 yaşında hala bazen oturuyor ama artık kardeşin otursun d”ye anlaştık, kullanmıyor. Küçük kızım 4 aylık biz yemek yerken onu da mama sandalyesine oturtuyorum bizi izliyor iyi oluyor. İyi ki almışım dediğim birkaç şeyden biri. Bir de ikeadan almıştık, oda iyiydi ama büyüynce olmuyor o. Ama o da portatif tatile annelere fln giderken taşıması kolay oluyor.