Bebegiminannesi İlk 6 ay her ay götürdüm, sonra biraz uzattık arayı.
Neden enayilik olsun? Olsa olsa pintilik olur o.
İlk 6 ay cok önemli fiziki muayene olması. Bingildak, kafa büyümesi, cigerlerin dinlenmesi, (kalpte delik varsa mesela nasıl anlasilir? Doktor dinleyerek üfürümü tespit eder) Bir cok insan kafasına göre mamaya başlıyor, belki yeterli kiloyu alıyor ve bosa mama veriliyor? Saglik ocağı ölçümleri safsata.
Genital kontrol ediliyor. Belki testislerde sorun var? Bunu biz anlayabilir miyiz?
Belki genital yapışıklık var? Daha bir sürü sey var bizim tespit edemeyip, rutin muayenede doktorun anlayacagi. Burada neden sürekli soru soruluyor? Çünkü soracak doktorları yok🤷 Her kafadan bir ses çıkıyor, belki yanlış yönlendiriliyor?
Neden bu kadar uzattiysam 😂 Sonuc olarak bebegim benim en kıymetlim, asla risk almam. Kimse uzman takip edilsin isterim.
Aşıları unutmuşum 😂 onun takibini ve planini da doktor yapiyor. Bir sürü özel asi var malum. Burada her gun 3-5 post açılıyor. Gerçi doktora gitmeyi gereksiz görenler aşıları da gereksiz görüyordur muhtemelen.