nilisko Bebeğim neredeyse hiç su içmiyor daha önce yassı ağızlı bir suluk almıştım damlattığı için içemedi şimdi de sadece şu çocuklar için suluk gibi olan hazır suları küçüğünden içiyor ama çok çok az. Siz hangi suluklaro kullanıyorsunuz kızlar koku yapmayan akıtmayan
Slyshn nilisko e bebekten chicco yarı yumuşak uçlu suluk çok memnunum rahatlıkla içiyor. Ben arada çay bardağındn da içiriyorum
misaaaaa nilisko aynı sorunu yaşıyoruz NUK alıştırma bardağı almıştım onuda içerken genzine kaçırıyo bende arayıştayim 😥
Belisinwonderland Tommee tippee arkadaşımın önerisiyle aldım. Daha kullanmıyoruz ama akıtmıyor gerçekten
homosapiens Slyshn benim kızımında vardı hiç memnun kalmadık akıtma yaptır birde dişleri cıkınca ısırıyorlar ucunu koparıyorlar cok kullanılmıyor
nilisko Slyshn bende çay bardağı ile içirmeye çalışıyorum onda da genzine kaçıyor hiç içmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım artık
Belisinwonderland nilisko bardak gibi olan alıştırma bardağı olarak geçiyor. Dişiyle filanda parçalanmamış. 1 yaşını geçince pipetli olanını almayı düşünüyor.
Aysnrblghn nilisko avent aldim philips çok memnunum herhangi bir akıtma yapmadı e bebekten almiatim yesil olani
brokoli nilisko aventin sulugundan almistim ama daha cok e bebekteki bebek sularindan iciyodu yesil agizlikla. simdi de pipetliye gecti, o sulugu da arada kullaniyo kafasina gore, ikisini de taze dolu bulunduruyorum
Littlebird nilisko pipetli en rahatı dökülmeyen bir model bulursanız alın derim. Ben skip hop aldım indirimden baya uyguna almıştım şimdi uçmuş fiyatlar. Umarım başına birşey gelmez diye diye veriyorum her gün