Amine06 Kızlar kullandığım bi parfüm vardı sürekli kotondan alıyordum ve kaç aydır aynısını bulmuyorum maalesef bende değiştirecem parfümümü siz hangisini önerirsiniz resimli paylaşalım fikir amaçlı şimdiden teşekkürler ☺️
Kirmiziruj Amine06 bleu de chanel der tek geçerim. Erkek parfümü. Fiyatı baya tuzlu baharatlı ama değer 😂
Nediyebilirimki Amine06 wish of love, celebre, victoria secret bombsell, victoia secret very sexy benim kullandıklarım arasında en sevdiklerim bunlar
Amine06 nilisko kullanıp çok memnun kaldığınız örnek bundan almalısın kokusu efsane bi kokuysa zaten güzeldir yani fark etmez etkileyici güzel bi koku olsunda 😁
Kocakgiller D&p den doldurtuyorum 1. Escada magnetizm 2. Lagoste classic ikisinde cekici ve hos kokular eşim dışarda kullanmama müsade etmiyor o derece😊 tabi renkler ve zevkler tartisilmz😊
NesLyy- Amine06 Nasıl bir koku seviyorsunuz? Ben mesela Hypnotic poison kullanıyorum yıllardıır birde Lancome la vie est belle bunlar vazgeçilmeziimm.👌
meyaski Amine06 valla parfüm değil de kolonya sanırım. Ama kalıcı bir kokusu var. Dün bileklerime sıktım, sabah da kokuyordu. Rebul’un yasemin ve bouquet kokularını kullanıyorum. Eşime de Yesil çay olanı almistim. Çok güzeller ya.