Aybuke_ Kızımın dıskısında bokta kdr kan vardı dr aradm gaita tahlili verceksnz dedi kaka kabı alın hastanwden dedi nasıl yapılıyo bu tahlilnerden bilicem kaka yapıcagnı 😔😔
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aybuke_ bekliceksim kaka yapmasini kaka yaptıktan sonra kaba koyacaksın ve yarım saat süresi var hastaneye hemen goturmen gerek
elmaliturta Aybuke_ bezine yapicak kakasini bi steril bir cubukla (boğaza bakarken dile bastırdıkları bir çubuk var ya ondan isteyin hastaneden ) onunla bezden alıp kaba koycaksiniz yarım saat içinde hastaneye teslim edeceksiniz