Eski9 tam kaç yaştı hatırlamıyorum ama erken öğrenmişim okumayı, hatta testler falan 2.sınıftan başlatalım seni demişler. Ben de yaşıtlarımla okumak istiyorum diye ağlamışım salak gibi 😂 berbattı gerçekten okula bile girmek istemiyordum çok sıkıcıydı, hoca sürekli sen biliyorsun otur dediği için okuldan soğumuştum. Eğitim hayatı boyunca da ben evde kendim çalışır yaparım kafasıyla gittim, okul dersane falan aşırı sıktı beni.