Bende 36 gün önce sezeryan oldum. Kanamam çok kısa sürdü, azar azar 10 gün falan anca gelmiştir belki kan. Geçen hafta tuvalette peçeteyle sildikten sonra hafif pembemsi kan olduğunu gördüm 1 2 sefer devam etti ama taktığım ped hic kirlenmiyordu. Sonra 3 gün önce tekrar aynı şekilde peçete kirlenince farkettim kan geldiğini şimdi hala yoğun bir şekilde devam ediyor. Normalde ki adetim kadar yoğun değil ama doğum sonrası olan kanamam kadar da az değil gelen kan. Pedim kirleniyor gün içinde. Sizce bu bir adet kanaması olabilir mı yoksa devam eden lohusa kanamam mıdır.